Zpětné odkazy jsou klíčem k úspěchu vašeho web.projektu

Slovníček pojmů

 

Alexa

Měřítko Alexa vpodstatě vyjadřuje relativní podíl v poměrech celého internetu. Samotná hodnota je nepřímo úměrná návštěvnosti a přímo koreluje s počtem uip na stránce.

 

Google Pagerank

Ukazatel vyhledávače Google, který určuje důležitost stránky a ovlivňuje pořadí při vyhledávání. Neznamená to ovbšem, že vyšší PageRank zajistí vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání. Je jen jedním z faktorů.

 

Jyxo Rank

Pokus českého vyhledávače Jyxo mít svůj vlastní rank. V dnešní době už má hodnotu spíše jenom informační a jeho důležitost díky žádnému praktickému použití nadále klesá.

 

Seznam S-Rank

S-rank se počítá podle počtu kvalitních odkazů, které na stránku vedou, ale také podle toho jaké odkazy jsou na stránkách. Z toho plyne, že čím více kvalitních odkazů a čím více kvalitních (tématických) odkazů, které ze stránky povedou, tím vyšší S-rank.

 

Váha slov

Vyhledávače přikládají různým slovům různou váhu, podle důležitosti jejich výskytu v textu.

 

Yahoo Backlinks

Hodnota, která vyjadřuje počet příchozích odkazů z jednotlivých stránek podle vyhledávače Yahoo.

 

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy jsou odkazy vedoucí na Vaše webové stránky. Čím více zpětných odkazů získáte, tím lépe pro Vás i pro Vaše stránky. Počet zpětných odkazů je jedním z faktorů ovlivňujících ranky (tj. ukazatele kvality) webových vyhledávačů jako je například ukazatel Pagerank u vyhledávače Google.com, S-rank u vyhledávače Seznam.cz a Jyxorank u vyhledávače Jyxo.cz. 

 

Zaindexované stránky

Zaindexované stránky jsou takové, které jsou v indexech vyhledávačů.

Vyhledávání

Kontakt

Výměna odkazů - linkbuilding 602426619