Zpětné odkazy jsou klíčem k úspěchu vašeho web.projektu

Chyby při vkládání odkazů

Než začnete budovat vlastní síť zpětných odkazů, poučte se, jakých chyb se máte vyvarovat.

 

Název odkazu

Název odkazu musí být jasný, stručný a obsahovat dané klíčové slovo, na které chceme optimalizovat. Vyvarujte se zavádějícím či příliš dlouhým názvům.

 

-::!!Zvýraznění odkazu!!::-

Mnoho lidí se snaží svůj odkaz upřednostnit na úkor druhých pomocí neetických praktik. Jednou z nich je přidávání různých znaků do názvu odkazu, jako jsou tečky, dvojtečky, vykřičníky apod. Smyslem tohoto počínání je svůj odkaz zvýraznit a popřípadě posunout na vyšší pozici (pokud se odkazy řadí abecedně).

Důrazně varuji před takovými praktikami. Každý rozumný admin tyto úpravy trpět nebude a váš odkaz bude smazán. Nehledě na to, že takovéto odkazy nepůsobí příliš důvaryhodně a může naopak odradit návštěvníky webu.

 

Superlativy - Nej

Vyvarujte se používání přívlastnů jako: nejlevněšjí, největší, nejvýhodnější apod., pokud to nemůžete doložit. Webmasteři jsou na takové odkazy vyloženě alergičtí a v nejednom případě by byl váš odkaz smazán.


NEJVĚTŠÍ - NEJLEPŠÍ

Dalším trikem jak neeticky zvýraznit svůj zpětný odkaz je používání velkého textu - kapitálek. Nepoužívejte pro text velká písmena. Ve většině případě bude správcem webu smazán / nepovolen.

 

Popisek odkazu

Některé weby umožňují mimo samotného odkazu vložit i popisek (u katalogů,v diskuzích, fórech apod.). Pro popisek také platí, že by měl být výstižný, stručný a obsahovat daná klíčová slova. U katalogů bývá popisek zpravidla omezen na 250 znaků.

Vyhledávání

Kontakt

Výměna odkazů - linkbuilding 602426619