
Zpětné odkazy jsou klíčem k úspěchu vašeho web.projektu
Zpětné odkazy
U budování zpětných odkazů, linkbuildingu, byste si měli dávat pozor na následující kritéria:
Počet zpětných odkazů
Počet a kvalita zpětných odkazů jsou faktory které nám poví, jak je daný web kvalitní. Při budování zpětných odkazů byste se měli zaměřit jen na kvalitní weby a silné weby. Tuto informaci zjsitíme lehce pomocí atributu "link:[URL]" do vyhledávače.
Počet odkazů nacházejících se na webu
Hodnoty ranků (chcete-li užitků, preferencí) se dělí mezi všechny odkazy rovnoměrně. Tudíž je logické, že čím více odkazů je na daném webů, tím nižší užitek nám zpětný odkaz přinese. Literatura udává, že od počtu 100 a více odkazů je již přínos zanedbatelný.
Analogicky si můžeme představit web jako nádrž s vodou a odkazy jako díry, kterými voda uniká.
Tématicky spřízněné weby
Vyhledávače přiřazují vyšší hodnoty tématicky laděným odkazům.Proto bychom měli zpětné odkazy primárně budovat primárně na relevantních webech. Tzn. pokud máme např. web zabývající se financemi, měli bychom jako vhodné partnery pro výměnu odkazů hledat opět z této oblasti.
Výše ranků
Počty a kvalita zpětných odkazů jsou hlavními tvůrci ukazatelů síly webu, tzv. ranky. V České republice se pracuje primárně se dvěmi - Google Page Rank vyhledávače Google a S-Rankem od vyhledávače Seznam.cz. Platí zde přímá úměra - čím vyšší hodnoty tím lepší.
Návštěvnost
V neposlední řadě bychom se měli zajímat o návštěvnost daného webu. Sice tento ukazatel nehraje nijak důležitou roli, ale u navštěvovaného webu je vyšší pravděpodobnost, že některý návštěvník klikne právě na váš odkaz.
Odkazy
PR-web , i-články , Katalog odkazů , Ladynet , Zajímavé články , Komín a komíny , Katalog odkazů zdarma , E-zkušenosti , Talk Fusion - práce na doma , Pasivní dům