
Zpětné odkazy jsou klíčem k úspěchu vašeho web.projektu
Slovníček pojmů
Alexa
Měřítko Alexa vpodstatě vyjadřuje relativní podíl v poměrech celého internetu. Samotná hodnota je nepřímo úměrná návštěvnosti a přímo koreluje s počtem uip na stránce.
Google Pagerank
Ukazatel vyhledávače Google, který určuje důležitost stránky a ovlivňuje pořadí při vyhledávání. Neznamená to ovbšem, že vyšší PageRank zajistí vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání. Je jen jedním z faktorů.
Jyxo Rank
Pokus českého vyhledávače Jyxo mít svůj vlastní rank. V dnešní době už má hodnotu spíše jenom informační a jeho důležitost díky žádnému praktickému použití nadále klesá.
Seznam S-Rank
S-rank se počítá podle počtu kvalitních odkazů, které na stránku vedou, ale také podle toho jaké odkazy jsou na stránkách. Z toho plyne, že čím více kvalitních odkazů a čím více kvalitních (tématických) odkazů, které ze stránky povedou, tím vyšší S-rank.
Váha slov
Vyhledávače přikládají různým slovům různou váhu, podle důležitosti jejich výskytu v textu.
Yahoo Backlinks
Hodnota, která vyjadřuje počet příchozích odkazů z jednotlivých stránek podle vyhledávače Yahoo.
Zpětné odkazy
Zpětné odkazy jsou odkazy vedoucí na Vaše webové stránky. Čím více zpětných odkazů získáte, tím lépe pro Vás i pro Vaše stránky. Počet zpětných odkazů je jedním z faktorů ovlivňujících ranky (tj. ukazatele kvality) webových vyhledávačů jako je například ukazatel Pagerank u vyhledávače Google.com, S-rank u vyhledávače Seznam.cz a Jyxorank u vyhledávače Jyxo.cz.
Zaindexované stránky
Zaindexované stránky jsou takové, které jsou v indexech vyhledávačů.
Odkazy
PR-web , i-články , Katalog odkazů , Ladynet , Zajímavé články , Komín a komíny , Katalog odkazů zdarma , E-zkušenosti , Talk Fusion - práce na doma , Pasivní dům