
Zpětné odkazy jsou klíčem k úspěchu vašeho web.projektu
Chyby při vkládání odkazů
Než začnete budovat vlastní síť zpětných odkazů, poučte se, jakých chyb se máte vyvarovat.
Název odkazu
Název odkazu musí být jasný, stručný a obsahovat dané klíčové slovo, na které chceme optimalizovat. Vyvarujte se zavádějícím či příliš dlouhým názvům.
-::!!Zvýraznění odkazu!!::-
Mnoho lidí se snaží svůj odkaz upřednostnit na úkor druhých pomocí neetických praktik. Jednou z nich je přidávání různých znaků do názvu odkazu, jako jsou tečky, dvojtečky, vykřičníky apod. Smyslem tohoto počínání je svůj odkaz zvýraznit a popřípadě posunout na vyšší pozici (pokud se odkazy řadí abecedně).
Důrazně varuji před takovými praktikami. Každý rozumný admin tyto úpravy trpět nebude a váš odkaz bude smazán. Nehledě na to, že takovéto odkazy nepůsobí příliš důvaryhodně a může naopak odradit návštěvníky webu.
Superlativy - Nej
Vyvarujte se používání přívlastnů jako: nejlevněšjí, největší, nejvýhodnější apod., pokud to nemůžete doložit. Webmasteři jsou na takové odkazy vyloženě alergičtí a v nejednom případě by byl váš odkaz smazán.
NEJVĚTŠÍ - NEJLEPŠÍ
Dalším trikem jak neeticky zvýraznit svůj zpětný odkaz je používání velkého textu - kapitálek. Nepoužívejte pro text velká písmena. Ve většině případě bude správcem webu smazán / nepovolen.
Popisek odkazu
Některé weby umožňují mimo samotného odkazu vložit i popisek (u katalogů,v diskuzích, fórech apod.). Pro popisek také platí, že by měl být výstižný, stručný a obsahovat daná klíčová slova. U katalogů bývá popisek zpravidla omezen na 250 znaků.
Odkazy
PR-web , i-články , Katalog odkazů , Ladynet , Zajímavé články , Komín a komíny , Katalog odkazů zdarma , E-zkušenosti , Talk Fusion - práce na doma , Pasivní dům